Skabbe does Almedalen!

Hej allihopa.
Beklagar att jag inte skrivit på ett tag, men jag har lagt upp planer för Almedalseveckan.

Tyvärr vill den sub-bloggen inte bli publicerad, allt som dyker upp är ett "403 forbidden".


Lite som hänt sedan sist är ju att undertecknad fick en replik publicerad mot Svenskt Näringslivs utspel om att sänka studiestödet till konst- och humanoriastudenter.

Sedan blev det en lätt efterkonstruktion från artikelförfattarna och sedan pudlade Svenskt Näringsliv.
Vilket var lite synd, eftersom jag skrivit en artikel till.

Men den avslutande artikeln från mig kan ni läsa på (L)'s hemsida här.


Vi ses imorgon, då borde jag fått igång min Almedalsblogg :)



Pinged at TwinglyIntressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Per A.

Det finns ett relevamnt citat från någon intellektuell tysk, var namn jag glömt. Det går ungefär såhär:

"Det viktigaste är inte vad man lär sig på universitetet, utan att man lär sig tänka. Då kniven väl är slipad kan den skära det mesta."



2011-07-03 @ 01:34:42
Postat av: scaber nestor

Bra citat.

2011-07-03 @ 01:35:35
URL: http://scabernestor.blogg.se/
Postat av: Stina

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-10 @ 23:38:56
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0