Tigger Rick så tigger alla partiledare, alla kan inte ha LO eller Svenskt Näringsliv i ryggen.

Aftonbladets rubrik är vansinnig, men artikeln tror jag är, jämförelsevis med mycket annat som skrivits de senaste veckorna sedan PP ansågs vara ett reellt hot mot de etablerade partierna, relativt sanningsenlig.

Jag har sett många skriva i kommentarsfältet till AB's artikel att detta skulle vara smutskastning, men isf undrar jag vad i artikeln, även om den är något vinklad, som inte är sanningsenligt?
Jag tvivlar på att det är AB som obäddat sängen, lagt kondomer på golvet och ord i Ricks mun.



Edit, jag ser att Aftonbladet bytt rubrik i sin nätbilaga, problemet är att i papperstidningen är det svårare att ändra, något som Expressen väl vet om sedan nån vecka tillbaka.



Fler som debatterar artikeln:
Swartz, Badlands Hyena, MMK, Jinge, Erlandsson, JJ.N,
Pinged at Twingly, Intressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Tor

Efter expressens fadäs så var det någon ansvarig som sade i en radiointervju att de nu hade "avpublicerat" artikeln. Är det inte bara att "avpublicera" i detta fallet också? :P



(fråga inte mig hur det går till bara)

2009-06-01 @ 15:00:41
Postat av: Anonym fegis

Pja, orden läggs ju så Rick bitvis i princip framställs som något slags IT-Scheike som tar hem undergivna anhängare och sätter på dem. Det är nästan så man undrar varför det inte sades något om nätverkskabelsmisk också, men Rick kanske hade lagt undan kablarna för dagen.

2009-06-01 @ 15:25:21
Postat av: Marcus

Låt dem hållas.



Tredje steget på Gandhi-skalan är redan uppnått, så nu ska vi bara invänta lite mer snackerier och sedan vinner vi.



Att det är smutskastning vet jag inte, men det är väl ganska solklart att de försöker spegla hela artikeln negativt ur ett konservativt perspektiv. Är man det minsta rotad i vardagen inser man att karln bara är människa, han också...

2009-06-01 @ 15:45:38
URL: http://randomtankar.blogspot.com
Postat av: sossarochmoderatersammalögner

Lovar att de ryska tsarerna hade det skitrent i sina slott, men var de bra för folket? Knappast.



Vad är poängen? Killen har inte bäddat sängen? BRA, det ska man inte.



Kvalster gillar när det är välbäddat och varmt.

2009-06-01 @ 21:14:12
Postat av: Petter

Det är väl allmänt känt vilken kvalitet kvällstidningarna håller speciellt "En ding ding Värld"!

Tycker bara det är roligt och tror egentligen att artikeln uppfattas så av gemene man.

Ett tack till "En ding ding Värld".

2009-06-02 @ 11:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0